W biznesie ważne jest precyzyjne dotarcie do odpowiedniego klienta. Jakiś czas temu, firmy z całego świata do celów reklamowych zaczęły wykorzystywać… rachunki. Niektóre robiły to samodzielnie, inne wchodziły w kooperacje ze wspólnikami, np. bankami, które chciały wykorzystać puste miejsce na rachunkach. Dla firmy kupującej takie miejsce na reklamę, największą korzyścią jest przekaz promocyjny do bardzo sprecyzowanej grupy odbiorców. Takie kampanie potrafią być niesamowicie efektywne. Za przykład może historia producenta zegarków, który nawiązał taką współpracę z jednym z niemieckich banków. Otóż owa firma wykupiła pasek na rachunkach tych klientów, którzy wydają ponad 5000 euro miesięcznie w ogóle i ponad 5000 euro rocznie na biżuterię. Dzięki precyzyjnemu skierowaniu przekazu, producent zegarków spotkał się z aż 65-proc. odzewem. Firmy z całego świata zrealizowały wiele kampanii, uzyskując zbliżone rezultaty. Odnotowano również, że tego typu kampanie korzystnie wpływają na lojalność klientów.

Comments are closed.

  • Jeśli dogadujesz się z pracownikami powinieneś liczyć na sukcesJeśli dogadujesz się z pracownikami powinieneś liczyć na sukces
    Komunikacja w każdej firmie odgrywa rzeczowa sprawę, bez tego żaden biznes nie będzie dobrze funkcjonował. Jeżeli każdy przychodząc do pracy nie miał by wyznaczonych obowiązków, to byłby ogromny bałagan. Wszyscy …
  • W biznesie trzeba mieć mocną głowęW biznesie trzeba mieć mocną głowę
    Czasem mówi się, że do picia alkoholu trzeba mieć mocną głowę, jednak w biznesie też warto takową posiadać. Dlaczego mocna głowa w biznesie jest tak ważna? Otóż od nadmiaru informacji …