W biznesie ważne jest precyzyjne dotarcie do odpowiedniego klienta. Jakiś czas temu, firmy z całego świata do celów reklamowych zaczęły wykorzystywać… rachunki. Niektóre robiły to samodzielnie, inne wchodziły w kooperacje ze wspólnikami, np. bankami, które chciały wykorzystać puste miejsce na rachunkach. Dla firmy kupującej takie miejsce na reklamę, największą korzyścią jest przekaz promocyjny do bardzo sprecyzowanej grupy odbiorców. Takie kampanie potrafią być niesamowicie efektywne. Za przykład może historia producenta zegarków, który nawiązał taką współpracę z jednym z niemieckich banków. Otóż owa firma wykupiła pasek na rachunkach tych klientów, którzy wydają ponad 5000 euro miesięcznie w ogóle i ponad 5000 euro rocznie na biżuterię. Dzięki precyzyjnemu skierowaniu przekazu, producent zegarków spotkał się z aż 65-proc. odzewem. Firmy z całego świata zrealizowały wiele kampanii, uzyskując zbliżone rezultaty. Odnotowano również, że tego typu kampanie korzystnie wpływają na lojalność klientów.

Comments are closed.

  • Najlepsze biznesowe pomysły
    Pomysł na biznes to coś, bez czego nie można się obyć w momencie rozkręcania swojego własnego biznesu. Ażeby bowiem założyć swoją własną firmę trzeba przecież wiedzieć, czym będzie się ona …
  • Obraz globalnej ekonomii
    Jak wygląda współczesna ekonomia. Czy jest wartościowa, jak należy ją postrzegać? O tych problemach podyskutujemy na łamach artykułu. W zasadzie ekonomia cały czas ewoluuje stwarzając człowiekowi problemy związane z odnalezieniem …