W biznesie ważne jest precyzyjne dotarcie do odpowiedniego klienta. Jakiś czas temu, firmy z całego świata do celów reklamowych zaczęły wykorzystywać… rachunki. Niektóre robiły to samodzielnie, inne wchodziły w kooperacje ze wspólnikami, np. bankami, które chciały wykorzystać puste miejsce na rachunkach. Dla firmy kupującej takie miejsce na reklamę, największą korzyścią jest przekaz promocyjny do bardzo sprecyzowanej grupy odbiorców. Takie kampanie potrafią być niesamowicie efektywne. Za przykład może historia producenta zegarków, który nawiązał taką współpracę z jednym z niemieckich banków. Otóż owa firma wykupiła pasek na rachunkach tych klientów, którzy wydają ponad 5000 euro miesięcznie w ogóle i ponad 5000 euro rocznie na biżuterię. Dzięki precyzyjnemu skierowaniu przekazu, producent zegarków spotkał się z aż 65-proc. odzewem. Firmy z całego świata zrealizowały wiele kampanii, uzyskując zbliżone rezultaty. Odnotowano również, że tego typu kampanie korzystnie wpływają na lojalność klientów.

Comments are closed.

  • Wybieramy kredytWybieramy kredyt
    Każdy z nas ma swoje marzenia i cele. Często w ich realizacji przeszkadza nam nasza sytuacja finansowa. Nie jesteśmy w stanie bowiem zapewnić sobie danej rzeczy, nie stać nas na …
  • Podwyżki i obniżki cenowePodwyżki i obniżki cenowe
    Podwyżki i obniżki cenowe wpływają przede wszystkim na ostatecznego konsumenta. Jeśli tylko w jednej gałęzi nastąpi taka zmiana to odczuwana jest ona na każdym poziomie. Najtrudniejsze dla ludzi są podwyżki …