W biznesie ważne jest precyzyjne dotarcie do odpowiedniego klienta. Jakiś czas temu, firmy z całego świata do celów reklamowych zaczęły wykorzystywać… rachunki. Niektóre robiły to samodzielnie, inne wchodziły w kooperacje ze wspólnikami, np. bankami, które chciały wykorzystać puste miejsce na rachunkach. Dla firmy kupującej takie miejsce na reklamę, największą korzyścią jest przekaz promocyjny do bardzo sprecyzowanej grupy odbiorców. Takie kampanie potrafią być niesamowicie efektywne. Za przykład może historia producenta zegarków, który nawiązał taką współpracę z jednym z niemieckich banków. Otóż owa firma wykupiła pasek na rachunkach tych klientów, którzy wydają ponad 5000 euro miesięcznie w ogóle i ponad 5000 euro rocznie na biżuterię. Dzięki precyzyjnemu skierowaniu przekazu, producent zegarków spotkał się z aż 65-proc. odzewem. Firmy z całego świata zrealizowały wiele kampanii, uzyskując zbliżone rezultaty. Odnotowano również, że tego typu kampanie korzystnie wpływają na lojalność klientów.

Comments are closed.

  • Jak wygląda ocena kredytowaJak wygląda ocena kredytowa
    Banki są w stanie zapewnić nam odpowiednią ocenę kredytowa. Trzeba zaznaczyć, że starają się oni udzielać nam pewnych kredytów. Jednak w takiej sytuacji mają oni na celu sprawdzenie pewnych informacji, …
  • Formalny czy nieformalny styl w organizacji motywuje pracowników?Formalny czy nieformalny styl w organizacji motywuje pracowników?
    Ogromną rolę w motywowaniu pracowników odgrywa kultura organizacji, która jeszcze nie została do końca ujęta w teoretyczne, naukowe ramy. Naukowcy zajmujący się problemami rozwoju przedsiębiorczości u ludzi od wielu lat …