W biznesie ważne jest precyzyjne dotarcie do odpowiedniego klienta. Jakiś czas temu, firmy z całego świata do celów reklamowych zaczęły wykorzystywać… rachunki. Niektóre robiły to samodzielnie, inne wchodziły w kooperacje ze wspólnikami, np. bankami, które chciały wykorzystać puste miejsce na rachunkach. Dla firmy kupującej takie miejsce na reklamę, największą korzyścią jest przekaz promocyjny do bardzo sprecyzowanej grupy odbiorców. Takie kampanie potrafią być niesamowicie efektywne. Za przykład może historia producenta zegarków, który nawiązał taką współpracę z jednym z niemieckich banków. Otóż owa firma wykupiła pasek na rachunkach tych klientów, którzy wydają ponad 5000 euro miesięcznie w ogóle i ponad 5000 euro rocznie na biżuterię. Dzięki precyzyjnemu skierowaniu przekazu, producent zegarków spotkał się z aż 65-proc. odzewem. Firmy z całego świata zrealizowały wiele kampanii, uzyskując zbliżone rezultaty. Odnotowano również, że tego typu kampanie korzystnie wpływają na lojalność klientów.

Comments are closed.

  • Oprocentowanie lokat
    Rosnąca inflacja stanowi poważny problem z wielu przyczyn. Obecnie inflacja wynosi już pięć procent i niemalże od dziesięciu lat nie znajdowała się na tak wysokim poziomie. Rzecz jasna, to oznacza …
  • Powiązanie między dziedzinami
    Każdy kraj, który tylko posiada bogactwa naturalne oraz sam produkuje różne dobra zawsze prowadzi również ożywioną wymianę handlową. Żadne nie funkcjonuje w izolacji. Współpraca zaś przynosi wiele korzyści. Przede wszystkim …