W biznesie ważne jest precyzyjne dotarcie do odpowiedniego klienta. Jakiś czas temu, firmy z całego świata do celów reklamowych zaczęły wykorzystywać… rachunki. Niektóre robiły to samodzielnie, inne wchodziły w kooperacje ze wspólnikami, np. bankami, które chciały wykorzystać puste miejsce na rachunkach. Dla firmy kupującej takie miejsce na reklamę, największą korzyścią jest przekaz promocyjny do bardzo sprecyzowanej grupy odbiorców. Takie kampanie potrafią być niesamowicie efektywne. Za przykład może historia producenta zegarków, który nawiązał taką współpracę z jednym z niemieckich banków. Otóż owa firma wykupiła pasek na rachunkach tych klientów, którzy wydają ponad 5000 euro miesięcznie w ogóle i ponad 5000 euro rocznie na biżuterię. Dzięki precyzyjnemu skierowaniu przekazu, producent zegarków spotkał się z aż 65-proc. odzewem. Firmy z całego świata zrealizowały wiele kampanii, uzyskując zbliżone rezultaty. Odnotowano również, że tego typu kampanie korzystnie wpływają na lojalność klientów.

Comments are closed.

  • Fundusze UEFundusze UE
    Dzisiaj jeśli nie masz wystarczających środków na prowadzenie oraz założenie własnej firmy, możesz ubiegać się o dofinansowanie z Unii Europejskie. Jednak by dostać taką dotację trzeba spełnić szereg wymogów, a …
  • Pogoń za pieniądzem zaburzeniem życia rodzinnegoPogoń za pieniądzem zaburzeniem życia rodzinnego
    Rosnące tempo życia społecznego oraz wzrost kosztów życia oraz utrzymania powoduje, że wiele osób zmuszonych jest do prowadzenia pracy zarobkowych w różnych miejscach zatrudnienia. Niejednokrotnie spotkamy się ze zjawiskiem, że …