Na współczesnym wolnym rynku funkcjonuje bardzo dużo przedsiębiorstw, które zajmują się produkowanie rozmaitych dóbr i świadczeniem różnych usług. Wiele z nich musi ze sobą ostro konkurować o każdego klienta. Nie jest to zadanie łatwe. Obecnie sam produkt już nie wystarcza. Coraz większe znaczenie ma wartość dodana. Do klienta trzeba szybko dotrzeć, przekonać go do zakupu i stale dbać o utrzymanie z nim kontaktu. Specjaliści od marketingu twierdzą, że to właśnie stali klienci zapewniają przedsiębiorcom największe zyski. By kontaktować się z klientem i pozyskiwać nowe rynki coraz częściej zatrudnia się przedstawicieli handlowych. Działają oni zarówno w kraju, jak i za granicą. Wprowadzenie firmy na obce rynki jest ogromną szansą na zwiększenie dochodów, jednak trzeba liczyć się z tym, że nie będzie łatwo. Potrzebna jest dobra promocja, budowanie pozytywnego wizerunku firmy a także nawiązywanie licznych partnerskich kontaktów, żeby zachęcić obcokrajowców, by zdecydowali się import usług i produktów.

Comments are closed.

  • Przygotowanie otworzenia drzwi rynkowegoPrzygotowanie otworzenia drzwi rynkowego
    Teraz to dopiero człowiek ma powód do radości. Może pozwolić sobie na wejście super zysków, wystarczy tylko odpowiednie przygotowanie. Obecne pokolenie jest bardzo inteligentne, urodziło się w dobie, kiedy to …
  • PożyczkaPożyczka
    Obecnie istnieje wiele narzędzi z jakich może skorzystać przedsiębiorca potrzebujący kapitału. Nie stanowi problemu pozyskanie odpowiedniego kredytu obrotowego w chwili kiedy okazuje się, że nasza firma rozwija się i ma …